10 modalitati rapide prin care poti obtine mai multa energie

Daca esti obosit mai tot timpul, o schimbare in dieta ta alimentara sau a modului in care iti petreci timpul poate fi tot ce ai nevoie pentru a intoarce lucrurile la 180 de grade.
Trebuie sa accepti faptul ca nu vei fi mereu concentrat asupra a ceea ce ti-ai propus sa faci iar unele lucruri din lista ta pot ramane pentru o alta zi, dar cu siguranta vei avea parte de o eficenta sporita.

1. Lucreaza in functie de ceasul tau biologic
Fiecare are un program al organismului de dozare a energiei. Incepem ziua cu energie, iar dupa-amiaza mintea are nevoie de putina odihna pentru a functiona in parametrii normali spre seara. Organismul ofera un al doilea val de energie chiar inainte de ora de culcare. Odata ce ai inteles procesul sau natural de functionare, poti lucra la sarcinile importante in perioada de timp in care corpul este programat sa dea cel mai mare randament.

2. Mananca multe fructe de padure
In special afinele si zmeura, pentru ca antocianina continuta este un antioxidant puternic care ajuta la cresterea energiei.

3. Poarta haine mai colorate
Acest truc este relevant in modul in care te percep ceilalti. Daca porti culori inchise, vei proiecta asupra ta o atitudine sobra, iar ceilalti vor raspunde in acelasi mod. Daca porti culori deschise, atitudinea pozitiva a celorlalti iti vor umple bateriile pentru tot restul zilei.

4. Aromaterapia cu lavanda
Cercetarile au aratat ca lavanda creste starea de alerta. Subiectilor li s-a dat un test de matematica inainte si dupa 3 minute de aromaterapie cu lavanda. Grupul a reusit sa completeze mai repede si mai corect cel de-al doilea test, dupa ce aroma de lavanda a fost imprastiata in camera

5. Trezeste-te la aceasi ora, in fiecare zi
Chiar si in weekend, Acest lucru iti seteaza ceasul organismului. Altfel, risti sa fii treaz cand ar trebui sa dormi, si invers. Cheia este sa te bagi in pat la aceeasi ora in fiecare seara. Daca ai nevoie sa iti resetezi ceasul intr-una din zile, nu manca cu 16 ore inainte de ora la care vrei sa te trezesti.

6. Joaca-te pentru a te relaxa.
Jocul iti tine mintea ocupata, dar nu o oboseste precum sarcinile de lucru.

7. Ia-ti o mini-vacanta
Ia-ti o zi libera si fa tot ce iti trece prin cap. Fara munca, fara angajamente. Bucura-te de ziua ta libera si vei reveni la munca mult mai motivat.

8. Muta-ti antrenamentele dimineata
Multe persoane se duc la sala dupa incheierea orelor de lucru. Incearca sa te duci la sala dimineata pentru ca energia ta sa dureze intreaga zi. Desigur, vei fi nevoita sa te trezesti cu 1, 2 ore inainte, dar le vei recupera seara.

9. Adauga mai mult cardio timpului pettrecut la sala
Exercitiile fizice iti imbunatatesc circulatia sanguina. Iti creste rezistenta si forta fizica, capacitati bune atat pentru triatlon cat si pentru nesfarsitele intalniri de afaceri.

10. Yoga
Intinderea muschilor, miscarile lente controlate si concentrarea asupra respiratiei reduc tensiunea si stresul. Printre beneficii se numara si un somn mai bun, o relaxare a organismului si o imbunatatire a capacitatilor mentale.


PRIMEȘTE VERDELE PE MAIL


Inscrie-te aici daca vrei sa primesti ultimele noutati pe mail.

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.