21-yoga-poses-cover-image

Yoga on the Road: secrete mici pentru vacanțe plăcute cu Andrea Szilagyi

Bagaje mici și mari, stările de anxietate pe care le ai atunci când decolezi, oboseala unui drum lung, spate înțepenit și o groază de lucruri pe care ar trebui să le bifezi în carnețelul tău de călătorie: vacanță plăcută? Dacă ești mereu pe drum, așa cum este și Andrea Szilagyi, atunci află că practica yoga te ajută să depășești micile stări de agitație.

Stresul unei călătorii îți poate strica întreaga vacanță. Multe ore petrecute în tren sau pe scaunul din mașină, vecinul care sforăie, copilul care plânge, să continuăm? Pregătește-ți mintea și corpul să îmbrățișeze mișcarea în orice loc. Știai că poți practica yoga chiar și în avion? Bine, știm că nu vei face asta, probabil te gândești că vei avea un moment ciudat, dar ceea ce vrem să îți spunem este că nu ai nevoie de mult spațiu sau de un anumit cadru ca să înveți să te relaxezi.

Andrea își împarte viața între practica Yoga Synergy, adică Yoga on the Road și brandul ei de pantofi confecționați manual, cu responsabilitate și prietenoși cu natura, NES. Practică yoga de aproape 10 ani și predă din 2012. Locuiește în Budapesta, dar are proiecte și în București, așa că are nevoie de o rutină eficientă de călătorie.

Andrea Szilagyi

Cum arată geanta unui yoghin care călătorește?

Chiar dacă călătoresc mai lung, m-am obișnuit să fiu foarte atentă la ce iau cu mine, nu fac nici un efort în plus, nu-mi place să car ceva ce nu este necesar. Geanta e confecționată de mine, de brandul NES, și este din piele biodegradabilă, cu loc dedicat pentru salteaua de Yoga. Ce găsim în ea: îmbrăcăminte sportivă, colanți, pantaloni de practică, rochii simple care pot fi ușor îmbrăcate peste hainele de practică, un cardigan. Mai am o perechie de balerini pe care îi port în interior și maxim două perechi de pantofi. Un pieptene de lemn, un ser pentru ten, unt de cocos pentru corp, lapte demachiant și un ruj roșu, produse naturale, organice. Nu folosesc săpun și nu port pijamale, în plus mi-am făcut cizme de iarnă cu blană de oaie, astfel încât să nu fie nevoie să port șosete.

Andrea Szilagyi

Vacanță plăcută! Cum luăm practica Yoga cu noi?

Skype, așa cum obișnuiesc să practic alături de elevii mei, sau practică de dimineață pe care o poți face singur, 30 de minute în fiecare zi: poți să meditezi pentru 10 minute, să practici exerciții de Pranayama pentru 12 minute și un set de posturi în flow care să te pregătească pentru întreaga zi timp de 8 minute. Ascultă-ți vocea interioară și alege un set de exerciții care ți se potrivește și pe care ai vrea să le faci pentru că așa simți, nu pentru că așa trebuie, fără restricții, fără prea multe gânduri.

Trei asane pe care le poți practica oriunde?

Sunt multe pe care aș putea să le recomand, dar nu îmi place să le separ din setul lor de practică. Recomand o secvență introductivă din practica Yoga Synergy Fundamentals, secvență pe care o putem practica în picioare și care durează aproximativ 8 minute. Poți practica această secvență oriunde, nu ai nevoie de foarte mult spațiu: în camera ta de hotel, în baie (de ce nu:), în natură.

Sfaturi pentru călătorii agitate:

Practică Pranayama:

  • inspiri lung
  • reții aerului în plămâni
  • expiri la fel de lung
  • rămâi fără aer, adică keep the breath out…

Yoga în camera de hotel: cum arată o practică energizantă pentru o nouă zi?

Nu contează cum arată, ești liber să practici în felul tău, poți alege orice secvență din Yoga Synergy pe care o asortezi cu un playlist muzical care te ajută să te relaxezi, astfel vei avea mai multă energie pentru lucrurile din jurul tău.

Este important să alegi exerciții pentru coloană și să respiri în abodomenul inferior pentru a încuraja mișcarea coloanei. În același timp, este important să nu exagerezi și să faci totul cu ușurință. În practica Yoga Synergy asanele sunt gândite în set, posturile sunt legate între ele pentru a crea echilibru și flow. Practica Yoga Synergy arată ca o meditație în mișcare.

Dacă forțezi o anumită postură, riști să blochezi fluxul de informație și de energie din corp, te expui la eventuale accidente musculare și nu vei putea să te relaxezi. Așa că respiră în abdomenul inferior și încearcă să controlezi mișcarea tot de aici.

Secrete mici pentru vacanțe plăcute. Bon voyage dragă cititorule!

Urmărește-o pe Andrea Szilagyi în online:

Website Yoga on the Road: aici. Următoarea colecție NES: aici.

Sursa: yogacity.ro

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

PRIMEȘTE VERDELE PE MAIL


Inscrie-te aici daca vrei sa primesti ultimele noutati pe mail.

Related Post

Leave a Reply