super-seeds-health-benefits-00-foss431

7 super seminte pe care sa le adaugi in dieta zilnica

Semintele sunt alimente extrem de hranitoare, cu numeroase beneficii pentru sanatate. Ele iti asigura nutrientii necesari organismului si uleiurile care iti ingrijesc pielea si podoapa capilara.

Am selectat 7 super seminte si beneficiile pe care ni le aduc in alimentatie:

Semintele de rodie pentru slabit: Tarta dulce a naturii, semintele suculente de rodie au un nivel scazut de calorii. Acestea sunt pline de antioxidanti si vitamina C, care te vor ajuta sa arzi mai repede grasimea.

Semintele de canepa pentru muschi tonifiati: Acestea sunt una dintre putinele surse vegetariene de proteine, care contin toti cei 20 de aminoacizi cheie pentru tonifierea musculaturii.

Semintele chia pentru oase puternice: Consuma aceste seminte pentru calciul pe care il contine. 2 linguri de seminte de chia ofera o cantitate mai mare de calciu ca o felie de cheddar. Amesteca o jumatate de cana de seminte de chia cu 2 de lapte de migdale neindulcit, 1 lingura de sirop de artar si scortisoara. Acest mix asigura sistemului osos cantitatea necesara de calciu zilnica.

Seminte de dovleac pentru energie: Contin fier, un mineral care ajuta la mentinerea energiei la un nivel ridicat.

Seminte de susan pentru o inima sanatoasa: Bogate in acid linoleic, un acid gras omega 6 care tine sub control nivelul colesterolului nociv.

Seminte de in pentru prevenirea cancerului: Aceste seminte sunt cunoscute pentru puterea lor de prevenire a cancerului prin compusii pe care ii contine, denumiti lignani.

Germeni de grau pentru digestie: Nucleul graului contine inulina, un tip de fibre care ajuta mentinerea digestiei sanatoase.

#VforVERDE

http://food.ndtv.com/

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

PRIMEȘTE VERDELE PE MAIL


Inscrie-te aici daca vrei sa primesti ultimele noutati pe mail.

Related Post

Leave a Reply